Het Peelmuseum één van de koplopers in duurzaamheid.

Wij zijn in Noord-Limburg één van de koplopers in duurzaamheid, daar zijn wij heel erg trots op.

Als Peelmuseum  hebben we al veel gedaan om te verduurzamen,  maar het kan altijd beter.

Met de toegekende subsidie gaan we de gevels isoleren en voorzien van een duurzame gevelbekleding.    Ook gaan we de vloer isoleren.

Verder zijn we in overleg met “ CFP-greenbuildings” er zal een verduurzamingsadvies rapport opgemaakt worden voor het Peelmuseum zodat we in de toekomst nog meer kunnen verduurzamen.

Samen met alle vrijwilligers van het Peelmuseum hebben we het lef om deze ambitie waar te maken en gaan we onder begeleiding  een verduurzamingstraject in, dit traject wordt mogelijk gemaakt door de coöperatieve Rabobank.